Dit is team Prestige, wij doen ons best je te helpen!

Wat kost een lidmaatschap?
Zingen bij Prestige is € 7,- per repetitie. We repeteren niet in de (basisschool)zomervakantie en tussen kerst en oud en nieuw. Daar betaal je dus ook niet voor. Je betaalt per kwartaal, vooraf. Dit kan door het bedrag over te maken, of te kiezen voor automatische incasso. De kwartalen lopen als volgt: Kwartaal 1: januari, februari en maart. Kwartaal 2: april, mei en juni. Kwartaal 3: juli, augustus en september. Kwartaal 4: oktober, november en december.

Mag ik zomaar langskomen?
Op de pagina van het Popkoor Prestige bij jou in de buurt kun je lezen of het een geheel nieuw koor is, of dat er nog plek is in het zojuist opgestarte koor. In beide gevallen kun je je via de website aanmelden voor 2 proeflessen, na aanmelding ontvang je een bevestiging, informatie over de locatie en de repetitie en de bladmuziek. Aanmelden voor twee proeflessen kan HIER

Hoe vaak wordt er gerepeteerd?
Elk koor repeteert 1x per week, op een avond, van 20.00 – 22.00 uur, of op een ochtend, van 9.30 – 11.30 uur.

Hoe ziet zo’n repetitie eruit?
We repeteren staand, we beginnen meestal met inzingen, daarna gaan we aan de slag met het instuderen van nieuwe nummers. Er wordt aandacht besteed aan zangtechniek, het lezen van de bladmuziek, maar ook aan je houding en performance. De hele repetitie wordt staande gedaan, tussendoor houden we een kwartiertje pauze. Na afloop drinken we met z’n allen nog wat en kletsen we na.

Hoe vaak treedt Popkoor Prestige op?
We treden zo’n 6 a 7 keer per jaar op o.a. korenfestivals. Daarnaast organiseren we ook onze eigen concerten: zowel lokaal als landelijk.

Hoe kan ik betalen?
Je betaalt per kwartaal, vooraf. Dit kan door het bedrag over te maken, of te kiezen voor automatische incasso.

Is er ook inschrijfgeld?
Ja, er is een éénmalig inschrijfgeld van € 7,50.

Wanneer is er vakantie?
We repeteren niet in de (basisschool)zomervakantie en tussen kerst en oud en nieuw.

Repeteren we staand?
We zijn een showkoor, wat betekent dat we repeteren om nummers in te studeren, waarmee we gaan optreden. Een optreden kan twee uur duren en bevat ook choreografie en beweging. We repeteren dus ook staand. Mocht je moeite hebben met staan, dan geeft de dirigent je advies en tips voor de beste houding. Mocht je (tijdelijke) lichamelijke klachten hebben, dan kun je altijd even met de dirigent overleggen of je er af een toe een kruk of stoel bij kunt pakken.

Hoe kan ik mijn lidmaatschap opzeggen?
Je kunt je lidmaatschap opzeggen via DIT formulier. Je hebt één kalendermaand opzegtermijn.

Is Popkoor Prestige te boeken?
Jazeker, optreden vinden we ontzettend leuk! Meer lezen kun je op DEZE pagina.

Het lukt me niet om in te loggen op de site: 
Er zijn een paar dingen die je kunt doen als het niet lukt om in te loggen: (Mocht je niet weten wat onderstaande betekent, google het dan even of vraag iemand in je omgeving om hulp. Vaak hebben problemen te maken met instellingen op jouw eigen computer en kunnen wij je dus niet helpen)

  • Check bovenaan de pagina of er https:// voor de URL staat. Staat dit er niet? Typ het er dan zelf even voor.
  • Wis je browsergeschiedenis even
  • Check je cookie-instellingen
  • Gebruik een andere browser (Safari, Chrome, Explorer)
  • Log meerdere keren achter elkaar in, meestal lukt het dan na een keer of 10

Het antwoord op je vraag niet kunnen vinden?

Vul dan onderstaand contactformulier in, we doen ons best om zo snel mogelijk te antwoorden.

Contact formulier Popkoor Prestige

Popkoor Prestige is onderdeel van Prestige Vocal Groups

Adres: Leimuiderdijk 200, 2154 MN Burgerveen
T: 0172 – 79 98 00
E: administratie@popkoorprestige.nl
KvK: 62907603
IBAN: NL89RABO0300977328
BTW: NL8550.08.337.B01